søndag den 13. juni 2010

Anime



Jeg er helt med på, at I nok tænker fucking crap, når jeg fortæller at dette er anime (hvilket er manga, bare tegnefilm i stedet for tegneserie), men tjek den ud. Det er mega crazy, men på en utrolig charmerende måde, vil jeg mene.


Jeg fandt en engelsk oversættelse:
Fumiko: Please go out With me!
Takashi: Sorry, I really want to concentrate on Baseball Right Now.

*Running and Crying*

Fumiko: Takashi you Idiot!

*She lands on Takashi*

Fumiko: I'll make you Mizo (Bean Curd) Soup Every Morning!
Takashi: Sorry, I REALLY have to Concentrate on Baseball!



Denne film kommer dog ikke fra Japan, men en fransk animatorskole som hedder Gobelin. Stort set alt hvad der kommer ud fra den skole er guld. En af afgangsfilmene blev endda Oscar-nomineret, hvilket fortæller alt!

Jeg forstår ikke hvorfor den kun viser halvdelen af filmen. klik på den for at se den på Youtube i stedet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar