fredag den 18. marts 2011

Dubstep-navne

En lille samtale mellem mig og Rune:

Hej Rune. Du må kender til nogle vilde dubstep DJs?

hey bo
Altså jeg kender til masser af god dubstep, altså de kan vel kaldes DJ's, men de laver jo deres egen musik

nåh ja. det er selvfølgelig rigtig
dubstep-kunstnere er måske mere korrekt? Eller dubstep-musikere?
næh... anyways. Kan du namedrop et par stykker eller tre ? :)

ja, men det kan jeg

Det må gerne være tungt.
- hvis man kan sige det!
up tempo

Skrillex, Benga, 8Bit, Kid Kudi, Kid Kishore, Peter Polak (polakken på lakken), noget Deadmau5, Mt. Eden er rigtigt nice og så høre jeg osse Rusko nogen gange

Rusko har jeg fået for meget af.
Kender du Jazzsteppa?
Det er også godt, synes jeg.
Men tak skal du have! :)


ok, af lidt mere hårdt stof, så kan jeg anbefale : Burial, Kromestar og Silkie, de er hardcore dubsteppers, men osse hårdt at lytte til nogen gange, men ting som Sigha or Darkstar er osse nice.
og hvis der virkelig skal smadres lemmer så er N3XU5 helt hjernedødt, men osse for meget.
der er en channel på Grooveshark der hedder Dubsteptunez, de er gode med at være på kant med nye ting
nå ja!

sweeet! Nu kan jeg gå i krig! BANG BANG!

og så MATTA selfølgelig (eller Matta aka)
det er BOMB!
og helt frehs
fresh*

Du gør vi glad, Rune!
Men nu skal du også snart stoppe, før det bliver et uoverskueligt projekt for mig!

haha, ja ok stopper nu!

tak!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar